Sådan er vores glade telefonpasning
- Vi svarer alle jeres opkald med jeres firmanavn og præcis den velkomsthilsen, som I ønsker.
- Vi tilpasser vores toneleje efter, hvad, I mener, passer bedst til jeres kundegruppe. Vi kan variere vores glade stemmer i hele spektret fortrolig, høflig, omsorgsfuld, seriøs, munter og meget mere.
- Vi varierer vores telefonpasning ud fra, hvem der ringer til jer, hvis I ønsker det. Vi kan fx stille specielt vigtige kunder igennem til jer hurtigt, afvise sælgere eller tale fortroligt med jeres nærmeste kunder.
- Vi sender jer beskeder bagefter, enten per e-mail eller SMS, afhængig af hvad I ønsker.
- Vi inkluderer præcis de oplysninger, som I har behov for, i vores beskeder, så I nemt og hurtigt kan få overblik og prioritere, hvad I skal gøre ved beskederne.
Og takket være vores løbende træningsprogram og avancerede it-system kan vi huske det hele hver gang.
Vi leverer blandt andet: Telefonpasning & reception